A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Brigó

Rólunk

2022. április 04. - JBrigó

kismeret.jpg

 

Jánosi Brigitta (Brigó) vagyok, anya, feleség, végzettségem szerint pedagógiai asszisztens. 
A blogot 2 autoimmun diagnózisomat követően 2017-ben alapítottam, indítottam azzal a céllal, hogy támaszt nyújthassak a betegeknek, valamint annak érdekében, hogy itt érthetően tájékozódhasson minden egészséges családtag, barát, érdeklődő ismerős a latin szavakon túl.
Bízom benne, hogy a továbbiakban is hasznos mankója lehet mindenkinek az oldal.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr1217797247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása