A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Felkarolni a valóságot

Születésnapom

2017. augusztus 02. - JBrigó

Nehéz szeretni, elfogadni magad, azt az embert, aki vagy akkor, ha mindeközben pont a saját tested az, aki ellened fordult. Olykor küzdelem megmagyarázni magunknak is, mi történik bennünk, igazi kihívás lehet ugyanezt megtenni másoknak, családnak, munkatársaknak, barátoknak.
Évforduló volt. Nem a diagnózisaimé, az enyém. Születésnapom volt. Elgondolkodtatott ez az esemény.

727cb7448f9b7564a9a4af859a4de802.jpgFotó: Tumblr

A The Mighty nevű oldal felkarolja a betegeket, elmagyarázza helyettük, megérti, támogatja őket. A Facebookon jött velem szembe az egyik cikk, Selena Gomezről szólt, pontosabban arról, mit is kért rajongóitól, családjától, barátaitól a 25. születésnapjára. Az írás megjelenését követően az oldal megkérdezte a követőket, ők mit is kérnének, így én is megkérdeztem a blog Facebook oldalán. Az én kívánságomat nem írtam le. Eddig.

Egy ideje már foglalkoztatott egy lista, konkrétan az első diagnózis óta, ami folyamatosan bővülni látszik, minél többet töprengek rajta. Fontos, hogy az ötletelés során a realitás talaján kell tartanom magam, ami nagyon nehéz (aki jól ismer, tudja!). A sorban nem szerepelhet a szivárványon lovagolás egyszarvún, vagy ugrálás a vattacukor felhőn, nem kérhetek egészséget, másik testet vagy azt, hogy például visszanőjön a pajzsmirigyem. Kérhetnék pénzt (sokat!), hogy ne okozzon gondot orvosról - orvosra, vérvételről - vérvételre járni, de azt hiszem ezzel is csak távolról szemlélhetném a valóságot.
A fenti oldalhoz hasonlóan én is feltettem a blog Facebook oldalán a kérdést, hogy vajon ki, mit kívánna - ahogy írtam már - "a realitás talaján maradva". Az, hogy a válasz megfelel-e a kritériumnak, döntse el mindenki saját maga, mindenesetre a hozzászólók kivétel nélkül egészséget kértek!

Felkaroltam hát a valóságot, és a születésnapom hetén ráleltem a válogatás során arra az egy kincsre kívánságaim közül, amely oly ékesen csillogva vágta szemembe létezését. Rájöttem, mi az az egyetlen egy dolog, amit kérnék: menő pizsamát! Miért? Talán sok betegtársamnak nem is kell részleteznem a pizsama napot. Általában akkor tartandó (legalábbis nálam), amikor képtelen vagyok szurkolás nélkül mosdóba indulni, vagy enni a konyhába, képtelen vagyok bármilyen hasznos tevékenységre, összességében csak feküdni, feküdni, feküdni. Ennek úgy vélem emelkedett hangulatot varázsolhatna egy menő pizsama! Nektek van? Ti mit kívánnátok?

szeretettel_nb.jpg

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr9012695689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása