A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Brigitta

Rólunk

2022. április 13. - Brigi P.

ke_pernyo_foto_2022-04-13_17_06_27.png

 

Pokk Brigitta – Brigi – vagyok. Kávémániás, [újság]író, blogger, örök realista. Életreszóló útitársamul az Epidermolysis Bullosa-t kaptam, s bár nem kedvelem, de próbálom ennek ellenére is kihozni az életemből a maximumot – ami nálam nem éri el a 100%-ot, de abból dolgozom, ami adatik. Közösségi felületeimen igyekszem érzékenyíteni az embereket magam, a betegségem iránt és minél inkább rávezetni mindenkit arra, hogy ne a külső alapján ítéljen, mert az csak a jéghegy csúcsa és igazából... semmit nem jelent.
Ezen kívül olvashattatok tőlem sok mindent (cikkeket, könyvet, novellát), feltűnhetett a nevem itt-ott, mert viszonylag sok lábon állok és, ha időnként felkérnek együtt/közreműködésre, én pedig tudok azonosulni a dologgal, ahhoz nagyon szívesen adom a nevemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr7417797399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása