A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Az alcím

Autoimmun blog

2017. február 12. - JBrigó

tumblr_m920k2kcna1r3wk1zo1_1280.jpg
Forrás: Tumblr

Olyan hétköznapi ember vagyok, aki tud dönteni, és az első megérzésére kell hallgatnia.
Amikor a blog alcíme volt terítéken, nem tettem másként, beírtam azt, ami először eszembe jutott. Tudom miről fogok írni, tudom mi vagyok. Mégis más tudni, és ezt felvállalni, ráadásul leírni.
Leírva félelmetes. Hosszú az út az őszinte elfogadásig. Már ami engem illet.
Kutatni fogom az autoimmun hétköznapokat! Tudom, nagy az űr a témát illetően szakértő fejekben is, és az egészséges emberekében egyaránt. Beszélnünk kell róla, hangot kell adni olvasott formában, hogy érthessék, tudhassák, és odafigyelhessenek!

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr2312250666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása