A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Lány kilenc parókával

Ajánló

2017. október 12. - JBrigó

A film megnézésére többen is felhívták már a figyelmemet a témája miatt, így nem volt kérdés számomra, hogy elsők között fogom megnézni.
A cél nem rövid, áttekintő leírás, ömlengés vagy az érdeklődés csírájában való elfojtása, hanem szubjektív véleményem virtuális papírra vetése. Hivatalos mozielőzetes megtekinthető ide kattintva, a teljes film pedig itt.

590753_33.jpgA kép forrása: Port.hu

A történet alapját a rák, és az azzal történő küzdelem adja. Ahogy fent már említettem, az írás teljes mértékben szubjektív, és az én véleményem (annak ellenére, hogy családom is érintett a témát illetően), hogy a betegséget "túlmarketingelik". Rendszeres olvasója vagyok egy alternatív gyógymódokkal foglalkozó lapnak, amely nagy részét a rák megelőzésére irányuló írások teszik ki, már - már beleplántálva önkéntelenül is a félelmet a cseppet sem hipochonder lelkekbe. Ennek tükrében halványan pislákoló kíváncsisággal vágtam bele a másfél óra feláldozásának, egy szerda délutánomból.

Meglepett, hogy nem a betegség adja a hangsúlyt, hanem annál inkább az azzal való harc, küzdelem, és a fájdalmak. A lélek fájdalmai. A főhősnő egyedi szemlélete fűszerezte ínyemre a sztorit, és tette ajánlhatóvá számomra. Olyan hozzáállással ismerkedtem meg általa, amelyet bárki formálhat magára, betegsége milyenségétől függetlenül. Ha ez nem lenne elég, a film Sophie van der Stap önéletrajzi írása alapján készült.
Szörnyű, felfoghatatlan, igazságtalan, és mondjuk ki: szemét betegség a rák, és leírhatatlan kínt hagy maga után, de ahogy a film sem ezt hangsúlyozta, nekem sem célom, és azt tanácsolom mindenkinek, aki kedvet kap megnézéséhez, ugyanígy tegyen. Engedjük, hogy vigyen magával, és szedjük csokorba mindazt, amit taníthat nekünk!

ipiccy-design.jpg

 

 

 

 

Mentés

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr1912797932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása