A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Büszkének lenni (Újévi bejegyzés)

#mondokvalamit

2019. november 03. - JBrigó

új_év_új_álmok

Ha visszatekintünk az elmúlt évünkre, nem feltétlenül a gondtalanság az, ami eszünkbe jut. Nem az, hogy mennyi öröm ért vagy mit értünk el, hanem a nehézségek, amik sújtottak. Ugyanis az élet ilyen! Lehet, hogy ahol elvesz, ad is valamit cserébe, de a rohadt, nagy igazság az, hogy nem érdekli a balansz, a ying és a yang. Igazságtalan, és olyan poklokat járat meg velünk, amit nem érdemelnénk.

De mi van akkor, ha azt mondom, teszek rá! Mi a fene van akkor, ha felállok (azaz inkább tápászkodok), és azt mondom nem érdekel! Jöhet bármi, készen állok, mert KÉPES VAGYOK RÁ!!!
Idén is, a sok szenvedés ellenére értek csodák, túléltem, és új tapasztalatokkal, még erősebben várom az új évet. A tapasztalatok, amikbe talán kicsit mindig bele is haltam, erősítettek meg, és teszik ezt jövőre is. Büszke vagyok arra a lelki fejlődésre, amit elértem idén, büszke rátok, hisz ti mindannyian igazi, erős harcosok vagytok. Tudom, hisz akkora szeretettel, bizalommal fordultatok mindig felém, amiről a blog indulásakor álmodni sem mertem. Büszke vagyok arra, hogy ismerhetlek titeket, és arra, hogy mekkora erőt és bíztatást voltatok képesek nyújtani felém. Büszke vagyok mindannyiónkra, köszönöm nektek az óévben eltöltött időt, és BUÉK! Megcsináljuk jövőre is!

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr2215285376

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása