A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Rebeka

Rólunk

2022. április 01. - JBrigó

dsc_0738ajanlott.jpg

 

Balaska Rebeka vagyok, utolsó éves csembalóművész-tanár szakos hallgató a Zeneakadémián. Jelenleg zongoratanárként dolgozom, de hosszabb távú tervem csembalót is oktatni egész fiatal kortól. 

Világéletemben optimista ember voltam, aki nem szeretett gyógyszereket szedni, csak akkor, amikor már nagyon égett a ház. 
A szüleim egészségügyi dolgozók voltak,  így betekintést nyerhettem ebbe a világba. Bevallom, orvosnak készültem, csak nem bírtam a vér látványát, így maradtam a zene mellett, amit nem bántam meg. A különböző betegségeket, problémákat viszont a mai napig érdekesnek tartom, az utóbbi időben pedig a pszichológia felé is kacsintgatok. 
Talán a széles érdeklődési körömnek és a családomnak köszönhetem, hogy nem törődtem soha bele, ha valami zavar szervezetünk működésével kapcsolatban. Igenis utána kell járni, és megtalálni a probléma forrását, majd kezelni azt. Hosszú évek munkája ez, de megéri! 
Ezzel biztatok mindenkit, hogy merjen lépni az egészsége érdekében, hiszen annál semmi sem fontosabb. 
Endometriózis, életmódváltás, valamint a zene és az egészség kapcsolata témákban olvashattok majd tőlem. Köszönöm szépen az Autoimmun blog csapatának, hogy velük lehetek, remélem értékes tagjává válhatok a csapatnak! 

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr9017794747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása