A határaim én vagyok.

Autoimmun blog

Autoimmun blog

Egy vényköteles recept margójára

Vendégposzt Esztertől

2017. október 01. - JBrigó

Huszonötszörös adagban ismertelek meg, egyenesen a vérembe hatoltál. Naponta egyszer, három óráig. Majd a következő nap újra. Azt mondták te mindenre megoldás vagy. És valóban, míg intenzíven ostromoltál és hízelegtél, hogy nem fáj semmim, addig így is volt. Szerettelek, mert tudtam mozogni, tudtam fájdalom nélkül élni. Annyi mindent visszakaptam tőled, hogy sokáig azt hittem, te leszel az igazi. A megoldás a problémáimra. Aztán elkezdtek elvenni tőlem, kis adagokban, először csak felet kaptam belőled, majd negyedet. Végül már hetente kellett nélkülözzek belőled 4mg-ot. És ezeket éreztem és fájt minden porcikám, minden ízületem. A lelkemig, a velőmig éreztem a hiányodat. De tudtam, tisztában voltam vele, hogy több kárt teszel velem, mint hasznot. Hogy melletted még D-vitamint, kalciumot és vérhígítót is szednem kell. Örültem, hogy csökkensz, de egyúttal kívántalak, mint drogos a napi adagját. Aztán egyre többet kísérleteztem, hogy nem veszlek be, nem engedlek közel magamhoz. Figyeltem magamat, figyeltem, hogy mit reagál a szervezetem a hiányodra. Hogy fáj valamim, azt már nem is számoltam. Dalmatát csináltál belőlem. Piros pöttyökkel átkoztál és én gyakran visszatértem hozzád. Mert jobb volt kevesebb fájdalommal élni.

Most viszont már nem szedlek majdnem egy hete, kedves Medrol! És ki kell mondjam a szomorú mondatokat, amiket mindketten sejtettünk. Szakítok veled! Tudom, hogy sokat jelentett ez a három év, hiszem kitartottál mellettem, enyhítetted fájdalmamat. Visszaadtad a gondtalan hétköznapjaimat, de gondolnom kell a jövőre. Hosszú távon ez lesz a legjobb megoldás mindkettőnk számára, hidd el! Ettől én csak megerősödöm, mert küzdeni fogok a fájdalmaim ellen. Szembe szállok velük, szembe szállok a farkassal.

Azt mondják, hogy találkozunk még, hjajj viszontlátjuk még egymást. Akarlak-e viszontlátni? Nem! Soha az életben. Hálás leszek neked, amiért mellettem voltál. De nem akarlak téged, sem most, sem máskor.

Viszlát Medrol! Isten véled!

snow_white_the_witch_and_the_apple.jpg

Kép forrása: disney.wikia.com

Írta, és illusztrálta: Eszter

A bejegyzés trackback címe:

https://autoimmun.blog.hu/api/trackback/id/tr9212911217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása